mandag den 16. maj 2011

Lego Soldat Kage


Den her Lego kage lavede jeg til i lørdags hvor vi fejrede Olivers 8 års fødselsdag ;)
Han havde selv valgt at det skulle være den her lego soldat fra indiana jones.
Jeg synes selv at kagen er ok, men det er ved gud ikke smart at lave sådan en kage i et ovnfast fad, for man kan ikke komme ned langs siderne når der skal puttes fondant på... Men i mangel på fade blev det en løsning, og det gik jo også...

Kagen består af en mud cake i bunden med et lag hindbær mousse over. Derefter lyse lagkagebunde lagt sammen med toblerone creme. Kagen er smurt op med chokolade creme og pyntet med fondant.

Mums hvor den smagte...

6 kommentarer:

Kager skal der til sagde ...

Hvor er den bare fin !!!

Super godt lavet !

Nej , det må ikke have været nemt.. Jeg kæmper nok med de kanter der er på de bakker jeg somregl bruger hihihi

Hyggehygge
Marianne

Sofie sagde ...

Jeg ville ønske at jeg havde tålmodighed og færdigheder til at lave sådan en.
Min nevø ville elske en lego kage :)

Anonym sagde ...

Ej, hvor er den fin :-)

Mange hilsner
Birthe

Luise Sand sagde ...

Hej Marianne.

Ja det kan godt drille godt og grundigt det skidt hehe, men det forhindrer os jo heldigvis ikke i at fortsætte med at pynte der ud af ;)

Hygge Luise

Luise Sand sagde ...

Hej Sofie

Det er jeg da helt sikker på at du også kan klare, jeg har ikke meget tålmodighed, så jeg vil mene at det er noget alle kan kaste sig ud i.
Så det er bare at komme igang hehe...

Hygge Luise

Luise Sand sagde ...

Hej Birthe.

Mange tak skal du ha´jeg synes også selv at den blev ok... Min søn var i hvert fald meget glad for den ;)

Hygge Luise