onsdag den 27. april 2011

Tænker på kage


Åhhh hvor kan man bruge lang tid i løbet af en dag, på at tænke på kage ;)
Min søn bliver 8 år den 11. maj, og i den anledning skal vi jo holde fødselsdag´s fest og have en masse kage. Min søn er helt vild med LEGO og jeg har lovet han at lave en lego kage, så nu er jeg sat på prøve ;) Derfor bruger jeg rigtig meget tid på nettet hvor jeg søger inspiration til en legokage og nye spænnende opskrifter...
Den 8. maj skal vi i Legoland og hygge, og så skal jeg på jagt efter en isterning bakke med små lego figurer. Min mand mener godt nok at vi ikke har plads til mere kage halløj i køkkenskabene. Men der kan altid lige snige sig en lille ny dibbe dut ind :)
Nå men jeg lover at smide resultatet på bloggen så snart kagen er færdig :)
Maleriet oven over har jeg selv malet, det er min 2. hobby, som jeg holder meget af. Man kan se flere af mine malerier på Galleri Guldbæk

Ingen kommentarer: