onsdag den 6. april 2011

Hip Hurra det er min fødselsdag :)


Sikke et morgen bord at vågne op til på ens 30 års fødselsdag :)
Jeg blev møde af hjerte balloner på badeværelset, og hele vejen ud i køkkenet, hvor dette syn møder mig.
30 langstilkede røde roser, hjerte balloner, flag og ikke mindst et hav af gaver...
Så er man jo solgt, og dette enda inden man får åbnet gaverne...


Roser er et lille kunstværk i sig selv synes jeg. Er den ikke smuk?


Jeg fik disse smukke tulipaner af familie huset, hvor vi kommer for at få rådgivning om vores søn som har autismi. Det var en meget sød og smuk tanke at jeg skulle have denne smukke buket.


Så fik jeg pakket gaverne op, og her er resultatet så.
En masse kage redskaber hehe :) Så nu er det bare at komme i gang.
Der var bla. Justerbare bareringe i rund og firkantet, en cup cake opsats, blomster og blad udstikkere i flere udgaver, bogstavs udstikkere, mønster hjul, rulle pind, lagkagefad, kagekniv og kagespade, muffinforme og diverse gavekort til H&M.

Gaverne er fra min dejlige mand og mine skønne børn. Mine søde forældre og min Storebror og svigerinde.
Tusinde TAK til min elskede familie for disse skønne gaver ;)

Ingen kommentarer: